Legislatie

Îmbunătățirea Standartelor minime de calitate și a Regulamentului-cadru privind funcționarea centrelor de zi pentru persoane cu autism

TERMENI DE REFERINŢĂ

Îmbunătățirea Standartelor minime de calitate și a Regulamentului-cadru privind funcționarea centrelor de zi pentru persoane cu autism

INFORMAŢIE GENERALĂ

FEDRA RM este o organizaţie apolitică, nonguvernamentală şi de protecţie socială a copiilor cu autism şi a familiilor acestora, înfiinţată în luna august 2015. Misiunea FEDRA RM este de a imbunătăṭi şi a ridica nivelul de trai al personelor cu autism, prin activităṭi de lobby şi advocacy, promovarea drepturilor acestora, sensibilizare şi conştientizare în probleme legate de autism.

În perioada anilor 2022-2023, FEDRA RM implementează Proiectul „Plan Național în Autism”, cu suportul Reprezentanței IM Swedish Development Partner Lund Sucursala Chișinău.

Unul din obiectivele stabilite pentru anul 2022 prevede Îmbunătățirea Standartelor minime de calitate și a Regulamentului-cadru privind funcționarea centrelor de zi pentru persoane cu autism, modificarea fișelor de lucru, modificarea duratei vizitelor medicale.

În acest context, FEDRA RM în cadrul proiectului „Plan Național în Autism” angajează consultant în domeniul socio-medical pentru Îmbunătățirea Standartelor minime de calitate și a Regulamentului-cadru privind funcționarea centrelor de zi pentru persoane cu autism, modificarea fișelor de lucru, modificarea duratei vizitelor medicale.

VOLUMUL ESTIMATIV DE LUCRU

Activitățile sunt planificate pentru perioada octombrie – noiembrie 2022.

 CERINȚE DE CALIFICARE CONSULTANT ÎN DOMENIUL SOCIAL:

  • Studii (masterat, doctorat) în domeniul medical și social (asistență socială, sociologie etc.);
  • Experiență avansată în domeniul asistenței medicale și sociale;
  • Experiență în domeniul dezvoltării serviciilor sociale și medicale;
  • Experiență de lucru, inclusiv comunicare cu autoritățile publice, cu organizațiile societății civile și partenerii de dezvoltare;
  • Capacități analitice dezvoltate și experiență în elaborarea cadrului normativ în domeniul solicitat;
  • Abilităţi de lucru la calculator (obligatoriu Word, Excel, PowerPoint şi Internet);
  • Abilități bune de lucru în echipă.

PROCEDURA DE APLICARE:

Persoanele interesate sunt încurajate să expedieze:

  1. CV-ul Consultantului (Persoană fizică/juridică)
  2. Oferta Tehnică, care va conține planul de lucru
  3. Oferta Financiară, care va conține costul pentru o zi de lucru cu toate taxele incluse.

Documentele pot fi expediate până la data de 25.10.2022 la: oficiu.fedra@gmail.com cu mențiunea „Îmbunătățirea Standartelor minime de calitate și a Regulamentului-cadru”.

Doar persoanele selectate vor fi contactate.

About the author

Related Posts

Leave a Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.